Відгуки клієнтів

Електронними документообігом користуємося вже більше 2-х років. Кожного дня переконуємося, що зробили правильно, обравши FlyDoc. Можливість зберігати та обробляти документи в одній системі, без написання додаткових обробок, вважаємо найбільшою перевагою модуля.

Основною потребою для впровадження FlyDoc стала наявність в модулі функціоналу відображення статусу відправлених актів в реєстрі реалізації товарів і послуг, що значно прискорило процес надання клієнту інформації про статус відправленого ...

На сьогоднішній день СПЕЦТЕХ-АГРО – основний постачальник запчастин для підприємств кар’єрної, гірничодобувної та будівельної промисловостей, а також аграрного сектору в Україні.

«ПроСемінар»
Основним напрямком діяльності компанії «ПроСемінар» є проведення семінарів для підвищення кваліфікації різних фахівців: бухгалтерів, юристів, керівників підприємств.

«Метекс-Інвест» Після повної автоматизації бізнес-процесів шляхом установки CRM системи, наступним етапом керівництво прийняло рішення максимально автоматизувати процес передачі первинних документів своїм контрагентам із 1С:Підприємсто (ЕДО).

«Рішення ми прийняли ще до впровадження карантину, тому ми були частково підготовлені до віддаленої роботи. Подальша робота у дистанційному режимі спонукала нас рухатися далі. Дуже зручним є зберігання оригіналів всередині бази даних, тож додаткових резервних копій робити не потрібно»

Користуючись модулем ми вже відчули істотні переваги завдяки наступним і найважливішим для нас можливостям модулю: створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів відбуваються в нашій конфігурації 1С:Підприємство; у програмі існує постійний зв'язок і контроль відповідності облікових документів 1С:Підприємство.
ТОВ БУД-ЛОГІСТИК
Використовуючи модуль FlyDoc, ми суттєво зменшили кількість часу на роботу з документами.
Що ще подобається в модулі, так це те, що обмінюватися документами можна навіть з тими контрагентами, у яких немає програм ЕДО.
А це дуже зручно!

Використовуючи модуль FlyDoc ми відчули істотні переваги! Насамперед покупець і продавець оперативніше отримує документи по здійснених операціях, що в свою чергу відображається в актуальності облікових даних, не потрібно по кілька разів ...

Практично всі клієнти переведені на електронний документообіг, що призвело до прискорення процесу підписання документів, при необхідності, клієнту можна надати посилання на необхідний документ, що дозволяє оперативно вносити коригування і проводити узгодження.

В цілому, вважаю в модулі прекрасне рішення інтерфейсу, відмінна візуалізація електронних документів, широкий спектр форматів зберігання документів.
Швидкий обмін даними з усіма учасниками ЕДО, включаючи фіскальні органи.
ФУЛ КАСТОМС СЕРВІС,ТОВ
За мету ми собі поставили повний перехід на електронні документи, в тому числі - електронні договори. Модуль FlyDoc справді здивував: дуже швидко і дешево (в порівнянні з іншими програмними продуктами для бізнесу) ми отримали повну інтеграцію ЕДО з нашою 1С:Підприємство. Ну і головна перевага...
Коворкінг Інвестментс, ТОВ
Після дзвінка і реклами продукту з боку команди FlyDoc, ми погодилися на тестовий місяць роботи, протягом якого використовували продукт, і оцінили його ефективність при роботі з первинними електронними документами в 1С:Підприємство.
Агроцентр Україна
Якщо коротко - то "необхідний функціонал за доступною ціною". Проте не все так просто. Модулю FlyDoc властиві можливості трансформації, яка у процесі взаємодії замовника та програмістів дозволила реалізувати механізм створення, візування та затвердження електронних версій внутрішніх..

Використання модуля електронного документообміну FlyDoc дозволило суттєво оптимізувати роботу працівників нашого підприємства та підвищити ефективність використання робочого часу, значно прискорити обмін документами з контрагентами та ДФС.