Електронний документообмін в 1С:Підприємство, BAS – зручно, швидко та безпечно!
FlyDoc дозволяє обмінюватись такими документами

Рахунки

Акти

Видаткові накладні

Податкові накладні та Додатки №2

Будь-який інший документ 1С:Підприємство та BAS

Інші вкладення, неважливо якого формату
Функціонал
Підписання КЕП/ЕЦП та відправка документів в 1С:Підприємство та BAS
Модуль FlyDoc вбудовується в облікові системи 1С:Підприємство та BAS, дозволяє накладати КЕП/ЕЦП та відправляти документи безпосередньо з облікової системи.
Перевага: функція дає можливість здійснювати оперативну відправку документів відразу після проведення без проміжних дій.

Зберігання документів в одній базі даних облікових систем
Завдяки модулю усі вихідні, вхідні електронні документи та квитанції до них зберігаються у одній інформацій базі даних облікової системи.
Перевага: функція надає зручний пошук документів і запобігає їх втраті.
Створення облікових документів на підставі вхідних електронних
Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі 1С:Підприємство та BAS, після чого потрібно буде їх провести.
Перевага: значно спрощується робота з документами і виключається потреба користувача в ручному введенні документів або проміжних діях.
Відображення статусу документів: відправлені, доставлені, прийняті, відхилені
У модулі FlyDoc є відображення станів документів на всіх етапах його обробки.
Перевага: користувач завжди має розуміння на якому етапі обробки його документ.

Контроль відповідності даних (сума, дата, т.д.) в облікових документах 1С:Підприємство/BAS і електронних
У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!
У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.
За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.
Перевага: дані в обліку і в відправлених документах контрагентам можливо оперативно скоригувати, що дозволяє уникнути негативних наслідків в роботі.

Створення, підписання й відправка електронних документів за розкладом
У підсистемі реалізовано механізм «Монітор регламентних завдань», у якому передбачено можливість додавати завдання на виконання автоматичної обробки документів.
Перевага: використовуючи даний функціонал, кількість виконуваних дій скорочується, що дозволить мати більше часу для виконання нових завдань.

Маєте питання?

Не знайшли відповіді?

Хочу спробувати!

