Розповсюджені запитання

1. Перелік конфігурацій, які підтримуються для FlyDoc
1.1. Конфигурації BAS
- BAS Бухгалтерія ПРОФ
- BAS Бухгалтерія КОРП
- BАS Управління торгівлею
- BАS Комплексне управління підприємством
- BAS Малий бізнес
- BAS АГРО. Бухгалтерія
- BAS АГРО. Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу
Користувачі вищенаведених рішень з діючим договором супроводу ІТС можуть БЕЗКОШТОВНО оновити свою програму на спільну BAS + FlyDoc. Після оновлення на робочому столі BAS з’явиться пункт меню «FlyDoc», за допомогою якого здійснюється перехід на робочий стіл модуля FlyDoc з усіма можливостями сервіса.
1.2. Конфигурації 1C:Підприємство/BAS
- Бухгалтерія для України 2.0
- Управління торгівлею для України 2.3
- Управління торговим підприємством для України 1.2
- Управління виробничим підприємством для України 1.3
- Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 1.2
- Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 2.0
- Підрядник будівництва 4.0
- Керування фінансами 1.2
- Управління будівельною організацією для України 1.3
- Бухгалтерія будівельної організації 1.2
- Бухгалтерія будівельної організації 2.0
- Управління невеликою фірмою для України 1.6 (УНФ)
- BAS Будівництво. Бухгалтерія
- BAS Громадське Харчування
- BAS ERP
- BAS Документообіг для України / 1С Документообіг для України ( Реалізовані базові функції можливої інтеграції в конфігурацію )
2. Встановили/Оновили FlyDoc. «Не відкривається робочий стіл FlyDoc»
В конфігураціях УТП та УПП необхідно у Властивостях встановити відмітку «Використовувати керовані форми у звичайній прикладній програмі»
3. До яких сервісів повинен бути відкритий доступ для роботи з FlyDoc ?
Вище зазначенній перелік неповний, якщо ви використовуєте КЕП (ЕЦП) інших кваліфікованих надавачів (АЦСК) їм також необхідно надати доступ до адрес TSP, OCSP, CMP відповідних центрів
4. Чому не проходить з’єднання у вікні «Налаштування доступу до EDI провайдера FlyDoc»?
Необхідно перевірити в настройках правильність зазначеного імені сервера (IP-адреса або доменне ім’я) і порту, де встановлена служба. Для цього в головному меню вибрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI провайдера». У вікні, вказані ім’я сервера і порт. Таке ж ім’я (IP-адреса або доменне ім’я) і порт повинні бути прописані і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).
Якщо дані відрізняються, прописати коректну інформацію у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) і у вікні «Налаштування доступу до EDI провайдера». Натиснути «Перевірити зв’язок».
При успішній перевірці в табличній частині з’явиться інформація про параметри служби.
Якщо виводиться помилка, необхідно забезпечити успішну роботу посилання https: // localhost: 9080 / svc / getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або доменне ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.

1. Створив документ 1С:Підприємство/BAS, його не видно на робочому столі підсистеми. В чому проблема?
Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С:Підприємство/BAS у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».
2. Як відобразити на робочому столі раніше створені документи 1С:Підприємство/BAS?
Необхідно зробити перепроведення документів.
3. Як створити обліковий документ на підставі отриманого вхідного електронного?
Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі 1С:Підприємство/BAS, після чого потрібно буде їх провести.
За замовчуванням успішне створення облікових документів є для типових шаблонів з кодами: 1С82АВР, 1С82АВР0, 1С82АВРБ, 1С82ВН, 1С82ВН0, 1С82ВНБ, 1С82РАХ, 1С82РАХ0, 1С82РАХБ, 1CBH, 1CBH0, 1CBHB, 1CPAX, 1CPAX0, 1CPAXB, AKT1C, AKT1C0, AKT1CB, AKTBFR, AKTBFR0, AKTBFRB, SCA1C_1, SCAFL_1, SCAIT_1, SCALI_1, SCAME_1, SCAZA_1, SCAZA0_1, SCAZAB_1.
Для нетипових (індивідуально розроблених) шаблонів додатково потрібно розробити Схеми завантаження.
4. Створив некоректний документ. Як його можна видалити з робочого столу FlyDoc?
Видалення виконується засобами 1С:Підприємство/BAS. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.
5. Як почати використовувати власний шаблон ?
Для початку шаблон необхідно розробити у ПО MEDOC чи FREDO та опублікувати на сервері ПТАХ, після чого перезапустити службу сервісу FlyDoc. Потім необхідно створити та налаштувати правило по вивантаженню документів з 1С:Підприємство/BAS у модуль FlyDoc: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів, створити новий запис та налаштувати схему вивантаження 0 та 1.
6. Через FlyDoc можна опублікувати шаблон ?
Так, механізм публікації шаблонів в програмі є. Для цього слід розробити шаблон, вивантажити його в форматі .xml, після чого в режимі 1С:Підприємство/BAS вибрати FlyDoc – Публікація шаблона на платформі ПТАХ, прописати необхідні дані, натиснути Опублікувати шаблон і після вказати дані ЕЦП організації.
7. Які типи документів доступні до використання в програмному продукті FlyDoc?
У програмному продукті FlyDoc реалізована робота з документами
- Акт,
- Акт звірки,
- Рахунок,
- Видаткова накладна
- (з можливістю вкладення файлів будь-якого формату і загального розміру до 20МБ),
- Податкові накладні та Розрахунок коригування.
8. Як налаштувати підписи для документів ?
Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів.
9 Як запустити автоматичну обробку вихідних повідомлень?
Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в 1С:Підприємство/BAS. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.
10. Чи є можливість скасувати документ якщо він був уже відправлений контрагенту?
До моменту затвердження/відхилення документа з боку контрагента у FlyDoc технічно існує можливість «Заблокувати» Відправлені документи із зазначенням причини блокування.
11. Як можна сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового?
Для того, щоб сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового необхідно відкрити раніше відправлений документ і в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий, сформується новий документ з актуальними даними.
12. Чи існує можливість відправки декількох документів контрагенту (не по одному)?
Так, у FlyDoc існує функціонал відправки кількох документів контрагенту і в ДФС.
13. Де зберігаються документи?
За замовченням всі документи зберігаються в єдиній базі 1С:Підприємство/BAS. Додатково є можливість підключення зовнішнього сховища MSSQL для зберігання електронних документів.
14. Які програмні продукти контрагентів зможуть отримати документи, відправлені за допомогою FlyDoc?
Отримати документи (також, як і відправити для отримання у FlyDoc) зможуть контрагенти, які використовують програмні продукти M.E.Doc, SOTA, FlyDoc, FREDO.
15. Чи можна вивантажити документ з квитанції?
Технічно є можливість вивантажити документ з квитанції (в форматі txt). Також при необхідності можна його вивантажити в форматі XML, PDF і з підписами.
16. Чи доступний функціонал завантаження у FlyDoc факсиміле (скан реального підпису) для ЕЦП з подальшим відображення на документах після підписання?
Така можливість є. Для реалізації відображення факсиміле на електронних документах необхідно в налаштуваннях ЕДО FlyDoc у вкладці «Сертифікати» по черзі відкриваючи кожен сертифікат завантажити відповідні зображення і зберегти.
17. Чи можна провести звірку даних в електронному та обліковому документах?
У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!
У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.
За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.
18. Некоректно відображається документ в pdf-форматі. Яку програму рекомендуєте використовувати для читання документів у форматі .pdf?
Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader.
19. Яким чином первинні документи формуються у FlyDoc?
Після проведення документів в обліковій системі вони будуть автоматично сформовані системою на робочому столі FlyDoc. У разі необхідності відправлення документів по попередні періоди для відображення їх необхідно повторно перепровести.
20. Сертифікатами якого АЦСК є можливість підписати документи у FlyDoc?
У FlyDoc є можливість працювати з сертифікатами всіх АЦСК.
21. У FlyDoc від контрагента отримали рахунок з чаркодом XXXXX, але хотіли б такі документи отримувати в програмі M.E.Doc. Є можливість виконати таке налаштування?
Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти, вказавши в табличній частині чаркод документа та програму-отримувач. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.

1. Чому виникла помилка «Відсутня ліцензія підприємства»?
Рішення: Необхідно завантажити ліцензію. Це можна зробити безпосередньо в 1С:Підприємство/BAS. Для цього потрібно зайти в «Налаштування ЕДО» FlyDoc та на вкладці “Керування кодом доступу” натиснути кнопку “Завантажити ліцензію через інтернет”. Завантажена ліцензія з’явиться у списку.
Якщо ж Вам був надісланий файл ліцензії у форматі .txt, достатньо перемістити файл у каталог \license (за замовчуванням C:\ProgramData\Flydoc\FlyDoc1\license) та перезавантажити службу FlyDoc.
2. Чому виникає помилка при завантажені сертифікатів «Сертифікат (99000212) не відповідає обраній організації»?
Рішення:У картці організації EDI потрібно вказати коректний код ЄДРПОУ або видалити зайві символи.
3. Чому при відкритті робочого столу FlyDoc виникає помилка (Не знайдена служба EDI провайдера)
Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказати ім’я серверу та порт, що вказані у налаштуваннях служби FlyDoc. Натиснути «Перевірити зв’язок».
При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби.
4. Чому при відправці документа виникає помилка «Відсутній сертифікат шифрування одержувача»
Рішення: Перевірку можливо зробити за допомогою ПП FREDO.
- Для цього необхідно перейти в розділ «Довідники» – «Контрагенти»
- Натиснути «Створити контрагента» , внести код ЄДРПОУ та натиснути кнопку «Завантаження сертифікату».
Якщо на сервері ПТАХ присутні сертифікати контрагента, вони будуть завантажені. В іншому ж випадку з’явиться інформаційне вікно «Актуальні сертифікати відсутні на сервері АЦСК»
5. Чому при відправці документів виникає помилка «Не удалось найти часть пути C:\ProgramData\FlyDoc\FlyDoc1\certcache\ 99000229 \7630.CER»
Відкрити картку контрагента в 1С:Підприємство/BAS видалити зайві пробіли у реквізиті Код за ЄДРПОУ та зберегти зміни. Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.
6. Помилка відправки документа: «Відсутній елемент C_REG»
Рішення: У картці організації у обліковій системі 1С:Підприємство/BAS вказати податкову інспекцію
Важливо! Інформація про податкові інспекції у довіднику повинна мати ієрархічну структуру: група з кодом регіону у якій повинні розміщуватися контролюючі органи з кодом адміністративного району
7. Чому виникає помилка при затверджені документів «Не налаштовано підписи для Виду електронного документу Счет (Расходная накладная)»?
Рішення: Необхідно зайти в «Налаштування» – «Види електронних документів», знайти відповідний тип електронного документа, натиснути на ньому двічі та налаштувати комплект підписів.
8. При перевірці налаштувань доступу до EDI-провайдеру виникає помилка «Помилка роботи з Інтернет: Неможливо встановити з’єднання».
Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказані ім’я серверу та порт. Таке ж ім’я (IP-адреса) та порт повинно бути прописано і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).
Якщо дані відрізніються, прописати коректну інформацію у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) та у вікні «Налаштування доступу до EDI- провайдера». Натиснути «Перевірити зв’язок».
При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби.
Якщо виникає помилка, необхідно забезпечити успішну роботу посилання https://localhost:9080/svc/getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.
9. При підписанні вихідних/вхідних документів виникає помилка «Не налаштовано підписи для виду електронного документу»
Рішення: Необхідно налаштувати підписи по виду електронного документу. Для цього перейти у налаштування по організації, перейти на вкладку «Види електронних документів», обрати необхідний документ та на вкладці «підписи» додати підписантів у список.
10. Помилка при підписанні документів: «Не заповнено підпис шифрування по організації»
Рішення:
- Якщо у модуль не були завантажені сертифікати для роботи, їх необхідно завантажити. Для цього необхідно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», обрати пункт «Завантажити сертифікати з Інтернету» або «Завантажити сертифікати з файлу». Після виконаних дій потрібно повторити спробу підписання документа.
- Якщо сертифікати завантажені, але помилка виводиться, додатково необхідно перевірити налаштування по сертифікатам. Для цього потрібно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», та переглянути інформацію в полі «Роль». Якщо в полі вказано «Невизначено», необхідно встановити відповідні ролі для сертифікату. Для цього двічі натискаємо на сертифікат та у відкритому вікні встановлюємо відповідну роль для кожного підпису у полі «Роль».
11. При підписанні податкового документу виникає помилка «Для вказаної відповідальної особи відсутній відповідний за іменем власника сертифікат підписання».
Рішення:
1. Необхідно перевірити правильність вказання ІНН відповідальної особи у обліковій системі 1С:Підприємство/BAS. За необхідності вказати коректну інформацію.
2. У обліковому документі перевірити хто вказаний у полі «Хто виписав ПН», вказати відповідальну особу, сертифікатами якої підписується документ.
3. Підписати документ сертифікатами відповідальної особи, яка вказана у полі «Хто виписав ПН».
12. При створенні облікового документа на основі електронного виникає помилка «Некоректні налаштування Схеми завантаження по шаблону»
Рішення: Для того, щоб створювати облікові документи на підставі вхідних, які є не типовими, додатково потрібно розробити Схеми завантаження.
13. При запуску налаштувань «Монітор регламентних завдань» виводиться помилка «Форма недоступна для використання»
Для настройки «Монітор регламентних завдання» необхідно вказати користувача, під яким будуть запущені завдання.
Перейти в обліковій системі в меню «Сервіс» – «Налаштування програми» (Налаштування параметрів обліку) – «Обмін даними». В поле «Користувач для регламентних завдань» вказати користувача, від імені якого працюватимуть завдання, і натиснути кнопку «ОК». Виконати повторний вхід в облікову систему під налаштованим користувачем.
14. Помилка відправки документа: Не вказано код одержувача. В картці контрагента в 1С:Підприємство/BAS відсутній Код за ЄДРПОУ у реквізиті «Код за ЄДРПОУ».
Рішення:
- Відкрити картку контрагента в 1С:Підприємстві/BAS, вказати Код за ЄДРПОУ у реквізиті «Код за ЄДРПОУ» та зберегти зміни
- Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.
15. Помилка при підписанні документу або отриманні вхідних повідомлень: Ключі не знайдені. У обраному каталозі відсутні секретні ключі.
Рішення: Необхідно перевірити наявність секретних ключів у каталозі (формат ключа .dat або .ZS2). У разі відсутності файлів у обраному каталозі, потрібно перемістити їх у каталог, або обрати інший, у якому вони наявні.
16. Помилка відправці запитів в ЄРПН помилка «Помилка відправки документа: Не вказано адресу електронної пошти». Не вказана адреса електронної пошти у картці «Організації EDI».
Рішення: Для роботи з документами ДПС необхідно вказати пошту. Для цього потрібно перейти у «Організації EDI» та заповнити поле «Адреса електронної пошти»
Увага! Адреса електронної пошти має відрізнятися від адреси вказаної у інших програмних продуктах (M.E.Doc, FREDO, СОТА).