Select Page
Завантажити актуальний реліз
×

Завантажити безкоштовно

Посилання для завантаження буде вислане на вказаний Вами e-mail

    Версія 1.1.3.18
    Від: 11.09.2023
    Зміни в програмі:

    1. Реалізовано обробку вхідних повідомлень, що зашифровані на інші сертифікати 
    2. Такі повідомлення видаляються із основної черги вхідних повідомлень та фіксуються в системі. При наступному прийомі вхідних повідомлень, користувачу надається можливість внести дані по відповідним ключам ЕЦП та, якщо такі сертифікати відсутні в системі, інформацію по цим сертифікатам

    3. Розділення файлу конфігурації edi.exe.config 
    4. Виконано розділення файлів конфігурації на налаштування користувача та системні налаштування. При встановленні оновлення файл edi.exe.config із попередньої версії розділяється на два файли:

      • edi.exe.config – зберігає системні налаштування. Файл містить теги: configSections, CA, dfs, dfsrk, ediDocTypes, appSettings, startup, applicationSettings, runtime, system.web;

      • UserSettings.cfg – зберігає налаштування користувача. Файл містить теги: certsCache, server, log dir, webProxy, license, sdo, externalApi.

    5. Формування PDF-файлів 
    6. Вдосконалено механізм формування PDF-файлів, які відображаються на формі відображення електронних документів.

    7. Здійснено оновлення кореневих сертифікатів
    8. Актуалізовано перелік кореневих сертифікатів.

    9. Стандартні налаштування 
    10. Виправлено виявлені помилки в вбудованих в конфігурацію для початкового налаштування в схемах вивантаження та схемах завантаження електронних документів.

    11. Відправка первинних документів контрагентам з кодом філії
    12. Реалізована робота з Кодом філії Контрагента.
      У випадку, коли Код філії внесено в форматі <Код філії>@<ЄДРПОУ>., Код філії опрацьовується коректно з подальшою відправкою первинних документів таким контрагентам.

    Версія 1.1.3.17
    Від: 15.08.2023
    Зміни в програмі:

    1. Груповий друк документів  
    2. В формі робочого столу додано можливість групового друку документів. Для списку виділених документів, по пункту меню «Друк».

    3. Підтримка конфігурацій BAS АГРО Бухгалтерія та BAS АГРО Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу 
    4. Для конфігурацій BAS АГРО Бухгалтерія та BAS АГРО Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу додано підтримку специфічних облікових документів та реалізовано для них стандартні налаштування. А саме «Рахунок на оплату покупцю біологічних активів», «Рахунок на оплату покупцю біологічних активів», «Надходження біологічних активів», «Реалізація біологічних активів», «Повернення біологічних активів від покупця» та «Повернення біологічних активів постачальнику».

    5. Сертифікат ДПС 
    6. Оновлено сертифікат для зашифрування повідомлень до ДПС.

    7. Налаштування прийому повідомлень 
    8. Реалізовано можливість використання ключів КЕП, збережених у сервісі CloudKey, для налаштування роздільного прийому повідомлень.

    9. Графічне відображення 
    10. Доопрацювання можливість накладання 2 факсиміле одного підписанта у разі, якщо передбачено підписання документа одним ЕП декілька разів.

    11. Оновлення кореневих сертифікатів 
    12. Реалізовано механізм перевірки актуальності кореневих сертифікатів та завантаження відсутніх сертифікатів.

    13. Робота з ресурсом czo.gov.ua 
    14. Для перевірки ланцюга сертифікатів, яким відбувається підписання документів, задіяно ресурс czo.gov.ua. Для успішної роботи переконайтеся у наявності доступу до цього ресурсу.

    15. Кореневі сертифікати 
    16. Оновлено кореневий сертифікат КНЕДП «ЦСК «Україна».

    17. Стандартні налаштування 
    18. Доопрацьований механізм початкового налаштування схем вивантаження та схем завантаження електронних документів.

    19. Квитанції .RPL 
    20. Відкориговано обробку квитанції про затвердження документа, що надійшла у форматі RPL.

    Версія 1.1.3.16
    Від: 17.04.2023
    Зміни в програмі:

    1. Повторне затвердження документів  
    2. Реалізована можливість перевірки підписів на документах та повторного підписання документів, що були підписані недійсними КЕП. За результатом перевірки КЕП документи, що були підписані недійсними сертифікатами, набувають стану Потребує повторного затвердження та можуть бути повторно підписані дійсним сертифікатом і відправлені контрагенту.

    3. Відображення факсиміле на вкладеннях до електронного документа 
    4. Реалізовано відображення факсиміле КЕП при перегляді вкладеннь до електронного документу

    5. Можливість налаштовувати отримання первинних документів за кодом ЄДРПОУ відправника 
    6. У таблиці блоку налаштувань Налаштування за замовчуванням додано поля ЄДРПОУ відправника та Код філії. Щоб налаштувати прийом документів за ЄДРПОУ, в EdiCfg.exe у вкладці Типи документів у полі ЄДРПОУ відправника введіть відповідний код ЄДРПОУ та оберіть програму, у якій потрібно здійснювати прийом документів. У разі потреби, у полі Код філії введіть код філії відправника документа. Поле Код філії доступне для введення даних після заповнення поля ЄДРПОУ відправника. Зверніть увагу, налаштування отримання документа за ЄДРПОУ відправника має вищий пріоритет, ніж налаштування отримання за кодом документа. Неможливо одночасно зазначити у налаштуванні код документа та код ЄДРПОУ. Зміни налаштувань роздільного прийому документів будуть застосовані через 15 хвилин після їх збереження.

    7. Безкоштовна відправка документів 
    8. Оновлено ліміт безкоштовної відправки документів. Встановлено можливість відправки 10 безкоштовних документів на місяць.

    9. Відображення позначки часу 
    10. Налаштовано відображення позначки часу при виконанні запиту /ptn/print (відображення друковного уявлення докумена в PDF) та /ptn/draw (відображення графічного уявлення документа PNG)

    Версія 1.1.3.15
    Від: 19.01.2023
    Зміни в програмі:

    1. Прийом вхідних повідомлень з використанням сертифікатів, що втратили чинність
    2. У властивості сертифікату додана відмітка «Використовувати для
      прийому» для відображення потрібних сертифікатів в формі прийому вхідних повідомлень.

    3. Робота з багатосторонніми документами
    4. Реалізовано можливість редагувати маршрут для багатостороннього
      електронного документа.

    5. Анулювання електронних документів
    6. Реалізована можливість анулювати електронний первинний документ. У
      списку команд додано команду «Анулювати», яка доступна для документів у стані «Затверджено» або «Затверджено
      контрагентом». При анулюванні для документа створюється Угода про анулювання, що містить дату, номер угоди і
      причину анулювання, а також, дані документа, який анулюється. Анулювати документ може як відправник, так і
      отримувач. Анулювання також доступне при багатосторонньому обміну документами.

    7. Відхилення та редагування первинних документів
    8. Реалізована можливість відхилити та/або редагувати електронні
      документи, які на етапі погодження були відкориговані

    9. Робота з електронними документами
    10. Для зручності користувачів додано відображення інформації про ПІБ та
      код ДРФО особи в «Службовому повідомленні» при перевірці відповідності особи, що створила і підписує документ
      (контроль «Тільки відповідальний (для вихідних документів)», «Налаштування ЕДО – Види електронних документів,
      Властивості документу»).

    11. Вибір облікового документу
    12. В формі відображення електронного документу додана кнопка «Знайти
      обліковий документ» (поруч з реквізитом «Обліковий документ»), яка дозволяє для вхідних документів відкрити форму
      «Вибір облікового документа» та знайти і вибрати існуючий обліковий документ.

    13. Факсиміле електронних підписів
    14. Для оптимізації обміну даними вибір форматів зображень факсиміле
      обмежений до формату .png.

    15. Відправка документів контрагенту
    16. Допрацьовано відправку документа контрагенту після його підписання за
      посиланням, за умови, якщо увімкнено синхронізацію документів.

    17. Публікація шаблонів первинних документів
    18. Відкориговано механізм публікації шаблонів документів (за переліком),
      що були створені у програмі M.E.Doc: – «10110» Акт розбіжностей; – «10111» Документ з вкладенням; – «10112»
      Додаткова угода; – «10113» Специфікація; – «10136» Акт звірки; – «10137» Акційна пропозиція; – «10072»
      Товарно-транспортна накладна. Змінено адресу завантаження переліку шаблонів первинних документів на https://
      docflow.ezvit.com.ua/gb_tmpl/Template.asmx

    19. Робота з електронними документами
    20. Доопрацьовано відображення позначки часу в формі відображення
      електронного документа (при виконанні запиту /ptn/print). Відкориговано відображення динамічних рядків у табличній
      частині вхідних документів

    21. Відображення причини відхилення у Реєстрі первинних документів
    22. У Реєстрі первинних документів назву колонки Причина відхилення
      контрагентом змінено на Причина відхилення. Для зручності користувача доопрацьовано відображення причини
      відхилення для вхідних та вихідних документів. Виправлено помилки, що виникали при використанні спеціальних
      символів у назві підприємства, назві контрагента, коді документа тощо.

    23. Робочий стіл FlyDoc
    24. Змінено форму налаштувань Робочого столу FlyDoc. Поля таблиці тепер
      відображені у вигляді дерева. Це дає можливість змінювати порядок груп полів. Доопрацьовано форми налаштування
      відбору в робочому столі. Додано кнопки «Відмітити все»,
      «Зняти всі відмітки» та «Інвертувати».

    25. Оновлені бібліотеки криптографічних модулів
    26. Оновлені бібліотеки криптографічних модулів

    Версія 1.1.3.14

    Від: 6.04.2022
    Зміни в програмі:
    Підтримка роботи з хмарним сховищем секретних ключів CloudKey

    Реалізовано можливість роботи з секретними ключами КЕП, збереженими у захищеному хмарному сховищі CloudKey. Детальніше у розділі “Використання хмарного сховища CloudKey” керівництва користувача.

    Налаштування правил вивантаження та завантаження електронних документів

    Виправлені виявлені помилки у налаштуваннях правил вивантаження та завантаження електронних документів. Змінено макети довідника скEDI_ВидыЭлектронныхДокументов

    Версія 1.1.3.13

    Від: 30.12.2021
    Зміни в програмі:
    Реалізовано можливість відправки електронних документів на допідписання 

    Реалізовано можливість відправки електронних документів на допідписання за допомогою посилання на електронний документ. Докладніше в Інструкції користувача у розділі «Допідписання (роздільне підписання) електронного документа»

    Для документів «Податкова накладна» та «Додаток 2 до податкової накладної»  додано налаштування уточнення показників. 

    В формі «Виду електронного документу» можна вибрати один із п’яти варіантів: • Не використовується • Збільшувати кількість знаків після коми у кількості • Збільшувати кількість знаків після коми у кількості + округлення • Збільшувати кількість знаків після коми в ціні • Збільшувати кількість знаків після коми в ціні + округлення

    Режим «Електронна форма» 

    Також у формі «Відображення електронних документів» додано режим «Електронна форма», в якому є можливість редагувати реквізити документу безпосередньо.

    Реалізовано можливість відкриття вкладених файлів без попереднього збереження. 

    У формі «Відображення електронного документу» при подвійному кліку на вкладений файл виконується відкриття файлу у наперед визначеній программі для роботи з обраним типом файлу.

    Додано підтримку типової конфігурації BAS Документообіг.

    Реалізовані базові функції можливої інтеграції в конфігурацію BAS Документообіг.

    Реалізовано механізм “Підписки на події” 

    В формі «Налаштування ЕДО» на закладці «Підписки на події» можна налаштувати обробку для подій, що відбуваються з електронними документами.

    Додано можливість використання клієнта API.ПТАХ для роботи із віддаленими захищеними носіями. 

    Більш детальна інформація в розділі 11 файлу Специфікація. Робота з захищеними носіями в такому режимі буде доступна за умови розташування клієнта API.ПТАХ, Сервера BAF та клієнтна BAF на одному терміналі.

    Оптимізовано Робочий стіл 

    Оптимізовано роботу Робочого стола FlyDoc. Прискорено відображення документів у реєстрі та при відборі

    Зняття підписів з Електронного документа. 

    Доступно для вхідних документів вкладки “Первинні документи” до моменту відправки підтвердження

    Додано можливість роботи з документами 

    • «Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» (F/J1302301) «Витяг про реквізити електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» (F/J1402301). • «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних» (F/J1305201) та «Витяг з Єдиного реєстру акцизних накладних» (F/J1405201)

    Користувачі та підписанти 

    Додано можливість вказати у яких Користувачів облікової системи є доступ до ключів підпису (Налаштування ЕДО/Користувачі).

    Додано можливість автоматичного створення облікових документів на основі вхідних електронних по додатковим шаблонам (Видаткові накладні, Рахунки, Акти) 

    1CBH, 1CBH0, 1CBHB, 1CPAX,1CPAX0, 1CPAXB, AKT1C, AKT1C0, AKT1CB, AKTBFR, AKTBFR0, AKTBFRB, SCA1C_1, SCAFL_1, SCAIT_1, SCALI_1, SCAME_1, SCAZA_1

    Синхронізація з платформою ПТАХ 

    Виправлена ситуація з відображенням некоректного статусу синхронізованного, узгодженного контрагентом документу.

    Створення організації 

    Оптимізовано процедуру створення організації. Реалізовано функціонал автозаповнення з довідника.

    Додано функціонал оновлення даних електронного документа 

    Додано кнопку «Оновити дані електронного документу» у формі відображення електронного документу. Функція оновлює дані електронного документа, графічне або друковане відображення електронного документа у відповідності з обліковим.

    Протокол інформації 

    У протокол інформації повідомлень системи додано інформацію про дату та час виконання операції.

    Групи підписів 

    Додано контроль на редагування відмітки «Входить в групу» для сертифікатів групи підписів, якщо вона використовується у налаштуваннях видів електронних документів.

    Автоматичне завантаження сертифікатів 

    Реалізовано автоматичне завантаження сертифікатів на основі організації, обраної у налаштуванняї ЕДО. Виключено етап ручного вибору організації для завантаження сертифікатів

    Збереження паролю протягом сеансу 

    Внесено зміни у логіку роботи відмітки «Зберегти пароль протягом сеансу» у формах підписання та відправки документа. Виключена автоматичне встановлення відмітки після вводу пароля. Позиція відмітки зберігається після закриття программи а її налаштування пов’язане з користувачем.

    Варіанти документів 

    Відключене контекстне меню у зв’язку з відсутністю можливості виконання дій з варіантами документів

    Умови документів Облікових документів 

    Виправлено помилку при відкритті форми «Умови документів Облікових документів» (Налаштування ЕДО/Види ел. документів)

    Доопрацьвано визначення ставки ПДВ 

    У схеми завантаження по кодам шаблонів 1С82АВР0, 1С82АВР, 1С82ВН0, 1С82ВН, 1С82РАХ0, 1С82РАХ додано визначення ставки ПДВ.

    Доопрацьовано роботу з криптомодулем Гряда-301 

    Оптимізовано процедуру підпису електронного документа за допомогою секретних ключів, розміщенних на криптомодулі Гряда-301. Прискорено обробку запитів, що взаємодіють з криптомодулем.

    Сертифікат ДПС 

    Оновлено сертифікат для зашифрування повідомлень на ДПС

    Версія 1.1.3.12

    Від: 27.01.2021

    Зміни в програмі:

    Синхронізація з платформою ПТАХ 

    Реалізована можливість роботи у режимі синхронізації з платформою ПТАХ. Функціонал дозволяє приймати один і той самий документ у різних продуктах. Якщо синхронізацію увімкнено, під час прийому пошти у FlyDoc будуть надходити документи, що раніше вже були отримані у іншому продукті, наприклад у M.E.Doc. Щоб увімкнути режим синхронізації необхідно встановити відповідну позначку у налаштуваннях конфігураційного файлу через утиліту EdiCfg.exe.

    Реєстр податкових документів

    Для документів «Податкова накладна» та «Додаток 2 до податкової накладної» створено окремий реєстр на Робочому столі FlyDoc.

    Акт звіряння взаєморозрахунків

    Додані стандартні налаштування для документу «Акт звіряння взаєморозрахунків».

    Конвертація ключів JKS в ZS2

    До сервісів FlyDoc додано функціонал конвертації ключів з формату JKS у формат ZS2.

    Гряда 301 

    Додано можливість роботи з захищеними носіями, що розташовані на мережевому криптомодулі «Гряда 301».

    Відображення електронного документу 

    Оптимізовано механізм збереження вмісту електронних документів.

    Відображення графічного представлення документа

    Налаштовано відображення факсиміле на погодженому контрагентом електронному документі, у разі відправки документа за допомогою функціоналу повторної відправки.

    Передача факсиміле для багатосторонніх документів

    Відкориговано передачу графічного зображення підпису багатостороннього документа.

    Версія 1.1.3.11

    Від: 7.09.2020

    Зміни в програмі:

    Довіреність, повернення товару постачальнику 

    Виправлена помилка при створенні електронного документа.

    Податкові документи

    Виправлена помилка при відображенні графічного відображення ПН та РК після реєстрації документа у ДПС

    Версія 1.1.3.10
    От: 27.08.2020

    Зміни в програмі:

    Універсальний документ

    Універсальний електронний документ надає можливість підписувати та відправляти контрагенту вкладені файли. Більш детально опис використання та налаштування у відповідному розділі інструкції користувача.

    Редагування отриманого первинного документа

    У формі відображення електронних документів додана можливість редагування отриманого первинного документа за допомогою функції «Відредагувати документ». При редагуванні створюється новий варіант документа, який можна підписати і відправити контрагенту

    Багатосторонній документообіг

    Реалізована можливість роботи з багатосторонніми електронними документами. Підписаний багатосторонній документ відправляється наступному отримувачу, згідно з маршрутом.

    Види облікових документів

    Для можливості роботи у формі відповідності видів електронних та облікових документів додано наступні види облікових документів: • Довіреність; • Повернення товарів постачальнику; • Коригування замовлення покупця;

    Керування кодом доступу

    Реалізовано збереження даних у вікні «Керування кодом доступу».

    Альбомне відображення

    Налаштовано відображення документів у альбомній орієнтації на основі висоти та ширини зображення.

    Роздільний прийом вхідних повідомлень

    У «Налаштуваннях ЕДО» Робочого столу FlyDoc відновлено роботу з вікном налаштувань роздільного прийому вхідних повідомлень.

     

     

    Версія 1.1.3.9

    Від: 9.06.2020

    В даному оновленні реалізовані наступні зміни в функціоналі сервісу:

    Реалізовано можливість відправки 50 електронних документів безкоштовно, без наявності ліцензії

    Додано можливість підписувати та відправляти електронні документи без наявності ліцензії FlyDoc. Скористатися безкоштовною відправкою можливо тільки для первинних документів. Обмеження на відправку більше ніж 50 документів розповсюджується на всі продукти, що працюють з платформою ПТАХ: «M.E.Doc», «FREDO», «СОТА».

    Посилання на вже відправлений документ

    Для відправлених електронних документів реалізовано можливість відправки посилання на документ. Для цього у форму відображення електронних документів додано кнопку «Відправити посилання на документ».

    Відправка тільки посилання на документ

    Якщо при відправці документа була отримана помилка: «помилка шифрування, відсутні сертифікати шифрування одержувача», стає доступною опція «Підписати і відправити контрагенту (тільки посилання)».

    У такому разі документ може бути опрацьований контрагентом тільки за відправленим посиланням.

    Види облікових документів

    Для можливості роботи у формі відповідності видів електронних та облікових документів додано наступні види облікових документів:

    1. Надавання виробничих послуг;
    2. Реалізація послуг з переробки;
    3. Звірка взаєморозрахунків;
    4. Рахунок на оплату клієнту;
    5. Замовлення клієнта.

    Підтримка типових конфігурацій

    1. Додана підтримка типових конфігурацій:
    2. BAS ERP;
    3. BAS Комплексне управління підприємством;
    4. BAS Управління торгівлею, редакція 3.2;
    5. BAS Бухгалтерія КОРП;
    6. Управління невеликою фірмою для України, редакція 1.6;
    7. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 1.2;
    8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України 2.0;
    9. Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами 1.2;
    10. Керування будівельною організацією для України;
    11. Бухгалтерія будівельної організації 1.2;
    12. Бухгалтерія будівельної організації 2.0.
    Версія 1.1.3.8

    Від: 09.04.2020

    Зміни в програмі

      1. Мінімальна версія EDI-провайдера 1.0.42.
      2. Реалізовано можливість відправки посилання на документ.
        При відправці електронного документу автоматично формується посилання на документ. Посилання на документ можна побачити в події “Відправлення” по відповідному електронному документу та відправити контрагенту.
        В формі відображення електронного документу є поле “Відправка посилання на документ”. По кнопці “Налаштувати” можна вказати список адрес електронної пошти, на яку буде автоматично відправлено електронний лист при відправленні електронного документу.
        При налаштуванні адресу електронної пошти в формі “Контактні дані контрагентів” можна встановити відмітку “Відправляти посилання на документ автоматично”.
        Факт відправлення електронного листа із посиланням на документ фіксується в події “Відправлення посилання на документ” по відповідному електронному документу.

        Функція відправки посилання на документ працює для контрагентів-отримувачів, які виконують або виконували раніше обмін електронними документами на платформі ПТАХ або працюють (ли) з продуктами: «M.E.Doc», «FREDO», «FlyDoc», «СОТА».
      3. Вкладення до електронного документу.
        Сервіс обміну електронними документами ПТАХ не дозволяє відправляти вкладення до електроних документів, розміром більше 20МБ. У FlyDoc реалізовано відображення розміру вкладених файлів, а також контроль на перевищення розміру при підписанні електронного документу.
      4. Повторна відправка Документів/Квитанцій.
        В журналі електронних документів добавлено кнопку командної панелі “Відправити повторно Документ/Квитанції”.
      5. Налаштування правил створення документів.
        В налаштуваннях правил створення документів на закладці “Налаштування типової схеми” можна встановити відмітку “Використовувати як типову схему”. Після чого дані правила можна використовувати при налаштуванні правил створення документів для інших шаблонів електронних документів. Для чого достатньо вибрати типову схему та налаштувати відповідність полів.
      6. Виправлено виявлені помилки.
    Версія 1.1.3.7

    Від: 21.03.2020

    Зміни в програмі

      1. Встановлена мінімальна версія EDI-провайдера 1.0.40.
      2. Реалізована можливість роботи з примітками до вхідних та вихідних Електронних документів. Для вихідних електронних документів значення поля “Примітка” можна встановити у відповідному полі в формі “Відображення електронних документів”. Якщо в налаштуваннях Виду електронного документу встановити “Відправляти коментар”, то “Примітка” за замовчуванням буде заповнюватися значенням поля “Коментар” із Облікового документу.
      3. Додані колонки “Сума без ПДВ” та “Сума ПДВ». В реєстрі електронних документів на Робочому столі додано колонки “Сума без ПДВ” та “Сума ПДВ” відповідно до Облікового документу.
      4. Реалізована можливість “Приховати налаштування відбору” на Робочому столі.
      5. Виправлено виявлені помилки.
    Версія 1.1.3.6

    Від: 21.03.2020

    Зміни в програмі

     

      1. Встановлена мінімальна версія EDI-провайдера 1.0.39.
      2. Реалізована можливість прикріплення примітки до електронного документу. В новій версії додано можливість використовувати поле «Коментар» у вашому документі, як примітку для вихідного електронного документу.
      3. Реалізований відбір по номеру електронного документа. Відтепер існує можливість використання відбору по номеру, на який починається або закінчується електронний документ.
      4. Змінена робота з колонками.Реалізовано функціонал, що дає змогу приховати колонки або змінити їх розташування в реєстрі первинних документів на робочому столі FlyDoc.
      5. Виправлено виявлені помилки.
    Версія 1.1.3.5

    Від: 13.01.2020

    Зміни в програмі

      1. Реалізований функціонал виконання запиту щодо стану розрахунків з бюджетом
      2. Реалізована можливість формування нового варіанту документа у разі відхилення або блокування
      3. Реалізовано очищення «Відбіру»
      4. Додано ліцензійну угоду
      5. Відображення факсиміле
      6. Реалізовано механізм завантаження «Схеми завантаження» налаштувань електронних документів 
    Версія 1.1.3.4

    Від: 09.12.2019

    Реалізована можливість використання захищених носіїв для накладання кваліфікованих електронних підписів (КЕП)

    Замовити дзвінок консультанта
    ×

    Замовити дзвінок консультанта