Select Page

Електронний документообмін в BAS – зручно, швидко та безпечно!

Заявка на безкоштовний FlyDoc
×

Замовити безкоштовну версію FlyDoc

    FlyDoc дозволяє обмінюватись такими документами

    Рахунки

    Акти

    Видаткові накладні

    Податкові накладні та Додатки №2

    Будь-який інший документ BAS

    Інші вкладення, неважливо якого формату

    Функціонал

    Підписання КЕП/ЕЦП та відправка документів в BAS

    Модуль FlyDoc вбудовується в облікову систему BAS, дозволяє накладати КЕП/ЕЦП та відправляти документи безпосередньо з облікової системи.

    Перевага: функція дає можливість здійснювати оперативну відправку документів відразу після проведення без проміжних дій.

    Зберігання документів в одній базі даних облікових систем

    Завдяки модулю усі вихідні, вхідні електронні документи та квитанції до них зберігаються у одній інформацій базі даних облікової системи.

    Перевага: функція надає зручний пошук документів і запобігає їх втраті.

    Створення облікових документів на підставі вхідних електронних

    Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі BAS, після чого потрібно буде їх провести.

    Перевага: значно спрощується робота з документами і виключається потреба користувача в ручному введенні документів або проміжних діях.

    Відображення статусу документів: відправлені, доставлені, прийняті, відхилені

    У модулі FlyDoc є відображення станів документів на всіх етапах його обробки.

    Перевага: користувач завжди має розуміння на якому етапі обробки його документ.

    Контроль відповідності даних (сума, дата, т.д.) в облікових документах BAS і електронних

    У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!
    У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.
    За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.

    Перевага: дані в обліку і в відправлених документах контрагентам можливо оперативно скоригувати, що дозволяє уникнути негативних наслідків в роботі.

    Створення, підписання й відправка електронних документів за розкладом

    У підсистемі реалізовано механізм «Монітор регламентних завдань», у якому передбачено можливість додавати завдання на виконання автоматичної обробки документів.

    Перевага: використовуючи даний функціонал, кількість виконуваних дій скорочується, що дозволить мати більше часу для виконання нових завдань.

    Маєте питання?

    Швидше за все ми маємо на нього відповідь у FAQ

    Не знайшли відповіді?

    Наш менеджер готовий відповісти на всі ваші питання
    Замовити дзвінок
    ×

    Замовити дзвінок консультанта

      Хочу спробувати!

      Почніть використовувати FlyDoc уже зараз!
      Заявка на безкоштовний FlyDoc
      ×

      Замовити безкоштовну версію FlyDoc