Електронний документообмін в 1С:Підприємство, BAS – зручно, швидко та безпечно!

FlyDoc дозволяє обмінюватись такими документами

акт 2

Рахунки

акт 2

Акти

акт 2

Видаткові накладні

акт 2

Податкові накладні та Додатки №2

акт 2

Будь-який інший документ 1С:Підприємство та BAS

акт 2

Інші вкладення, неважливо якого формату

Функціонал

Підписання КЕП/ЕЦП та відправка документів в 1С:Підприємство та BAS

Модуль FlyDoc вбудовується в облікові системи 1С:Підприємство та BAS, дозволяє накладати КЕП/ЕЦП та відправляти документи безпосередньо з облікової системи.

Перевага: функція дає можливість здійснювати оперативну відправку документів відразу після проведення без проміжних дій.

Зберігання документів в одній базі даних облікових систем

Завдяки модулю усі вихідні, вхідні електронні документи та квитанції до них зберігаються у одній інформацій базі даних облікової системи.

Перевага: функція надає зручний пошук документів і запобігає їх втрату.

Створення облікових документів на підставі вхідних електронних

Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі 1С:Підприємство, після чого потрібно буде їх провести.

Перевага: значно спрощується робота з документами і виключається потреба користувача в ручному введенні документів або проміжних діях.

Відображення статусу документів: відправлені, доставлені, прийняті, відхилені

У модулі FlyDoc є відображення станів документів на всіх етапах його обробки.

Перевага: користувач завжди має розуміння на якому етапі обробки його документ.

Контроль відповідності даних (сума, номер, дата, т.д.) в облікових документах 1С:Підприємство/BAS і електронних

У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!
У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.
За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.

Перевага: дані в обліку і в відправлених документах контрагентам можливо оперативно скоригувати, що дозволяє уникнути негативних наслідків в роботі.

Створення, підписання й відправка електронних документів за розкладом

У підсистемі реалізовано механізм «Монітор регламентних завдань», у якому передбачено можливість додавати завдання на виконання автоматичної обробки документів.

Перевага: використовуючи даний функціонал, кількість виконуваних дій скорочується, що дозволить мати більше часу для виконання нових завдань.

Управління доступом стандартним способом 1С:Підприємство/BAS

У модулі FlyDoc передбачені стандартні права користувача, які дозволяють розмежувати доступ для роботи з електронними документами. За необхідності можливе доопрацювання ролей облікової системи під власні потреби.

Перевага: по завершенню налаштування для роботи з електронними документами буде доступна повноцінна система прав доступу.

Маєте питання?

Швидше за все ми маємо на нього відповідь у FAQ

Не знайшли відповіді?

Наш менеджер готовий відповісти на всі ваші питання

Хочу спробувати!

Почніть використовувати FlyDoc уже зараз!