FAQ

Як налаштувати підписи для документів ?
Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів.
До яких сервісів повинен бути відкритий доступ для роботи з FlyDoc ?
  • http://uakey.com.ua/services/tsp:80 – TSP-сервер отримання мітки часу підпису АЦСК «Україна»;
  • http://uakey.com.ua/services/ocsp:80 – OCSP-сервер перевірки статусу сертифіката АЦСК «Україна»;
  • http://docflow.ezvit.com.ua/zvitpost3/sdoweb.asmx – сервер документообігу (СДО);
  • http://obmen.sfs.gov.ua/SWinEd_Doc/SwinEd.asmx – сервер ДФС для обміну відꞌємними розрахунками коригування (РК) до податкових накладних (ПН) між контрагентами;
  • http://80.91.165.205/WebSrvGate/gate.asmx – сервер ДФС, пряме з’єднання.
  • flydoc.com.ua:443 – для завантаження кореневих сертифікатів АЦСК, пряме з’єднання.
  • api.medoc.ua – сервіс для завантаження сертифікатів контрагентів.
Як запустити автоматичну обробку вихідних повідомлень?
Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в 1С:Підприємство. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.
Як відправити Акт ?
Для відправки акта необхідно створити обліковий документ, в табличній частині якого буде заповнена вкладка «Послуги». Після чого при підписанні сформується Акт за обліковим документом, який Ви зможете відправити контрагенту.
Чи обов’язково використовувати ssl-сертифікат для з’єднання?
Така дія є необов’язковою, Ви можете використовувати так само і свій сертифікат чи не використовувати його взагалі. При використанні FlyDoc ssl-сертифікат в налаштуваннях вказувати обов’язково.
Як вибрати тільки один шаблон для Виду електронного документа?
Необхідно перейти в Налаштування – Види електронного документа – Вибрати вид документа і перейти у вкладку Вивантаження документів. Для кожного шаблона може бути проставлена пріоритетність у використанні і чекер «Використання». Знявши чекер користувач може залишити тільки один активний шаблон при відправці документів.
Як створити новий електронний документ для одного і того ж документа 1С:Підприємство ?
Необхідно відкрити електронний документ – в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий.
Створив документ 1С:Підприємство, його не видно на робочому столі підсистеми. В чому проблема ?
Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С:Підприємство у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».
Як відобразити на робочому столі раніше створені документи 1С:Підприємство ?
Необхідно зробити перепроведення документів.
Я можу налаштувати для відправки документів свій шаблон ?
Так, це можливо. Для цього необхідно вручну додати налаштування в Настройках програми – Види електронних документів. Документу 1С:Підприємство поставити у відповідність шаблон. Правила вивантаження даних із документа 1С:Підприємство необхідно налаштувати у вкладці Вивантаження документів. Схема вивантаження 0 – для вивантаження даних у шапку електронного документа. Схема вивантаження 1 – перенос даних із документа 1С:Підприємство в табличну частину електронного документа.
Для чого треба створювати організацію в довіднику 1С:Підприємство ?
Необхідно створювати організацію і в довіднику 1С:Підприємство – для створення і роботи з обліковими документами, і в довіднику організацій ЕДО – для електронного документообігу.
Як почати використовувати власний шаблон ?
Для початку шаблон необхідно опублікувати на сервері, після чого перезапустити службу сервісу або файл edi.exe. Потім необхідно створити правило по завантаженню документів в 1С:Підприємство: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів і Створити новий запис. Для налаштування відображення Вам необхідно вибрати відповідний шаблон зі списку на сервері і налаштувати правила вивантаження і завантаження документів для подальшої роботи з обліковими документами, які відповідають даному шаблону.
Оновили FlyDoc. Проблема з повторним входом в 1С:Підприємство. Що робити?

При оновленні FlyDoc необхідно чітко дотримуватись інструкції. Основною проблемою є об’єднання Властивостей поточної конфігурації користувача і конфігурації з файлу. Тому завжди потрібно знімати чекер «Властивості» при оновленні. У разі виникнення помилок при повторному вході необхідно відновити РК інформаційної бази і оновити підсистему згідно інструкції.

Через FlyDoc можна опублікувати шаблон ?
Ні, механізм публікації шаблонів у програмі відсутній.
Чому не проходить з’єднання у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc».
Перевірити яке ім’я і порт задані у файлі EdiCfg.exe. Якщо дані відрізняються – на екрані буде виведено помилку. Можна використовувати як ім’я, так і IP-адресу.
У FlyDoc від контрагента отримали рахунок з чаркодом XXXXX, але хотіли б такі документи отримувати в програмі M.E.Doc. Є можливість виконати таке налаштування?
Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.
Некоректно відображається документ в pdf-форматі. Яку програму рекомендуєте використовувати для читання документів у форматі .pdf?
Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader. Так само підтримується Foxit, PDFViewer.
Служба встановлена на сервері, а користувач виконує вхід в 1С:Підприємство зі свого ПК. При спробі перевірити з’єднання у бухгалтера виникає помилка.
Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера, де встановлена служба. Таке ж ім’я (IP-адреса) має бути прописане і у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).
Створив некоректний документ. Як його можна видалити з робочого столу FlyDoc?
Видалення виконується засобами 1С:Підприємство. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.
Були внесені зміни в файл EdiCfg.exe. При зберіганні з’являється помилка:
Не вистачає прав користувача. Можна порекомендувати виконати запуск від імені адміністратора, зберігання буде виконано успішно.
Які типи документів доступні до використання в програмному продукті FlyDoc?

У програмному продукті FlyDoc реалізована робота з документами

  • Акт,
  • Рахунок,
  • Видаткова накладна (з можливістю вкладення файлів будь-якого формату і розміру),

• Податкові накладні та Розрахунок коригування.

Яким чином первинні документи формуються у FlyDoc?

Після проведення документів в обліковій системі вони будуть автоматично сформовані системою на робочому столі FlyDoc. У разі необхідності відправлення документів по попередні періоди для відображення їх необхідно повторно перепровести.

Сертифікатами якого АЦСК є можливість підписати документи у FlyDoc?

У FlyDoc є можливість працювати з сертифікатами всіх АЦСК (Україна, ІДД ДФС, Masterkey, ПриватБанк …)

Які програмні продукти контрагентів зможуть отримати документи, відправлені за допомогою FlyDoc?

Отримати документи (також, як і відправити для отримання у FlyDoc) зможуть контрагенти, які використовують програмні продукти M.E.Doc, SOTA, FlyDoc, FREDO.

Де зберігаються документи?

Всі документи зберігаються в єдиній базі 1С:Підприємство.

Чи є можливість скасувати документ якщо він був уже відправлений контрагенту?

До моменту затвердження/відхилення документа з боку контрагента у FlyDoc технічно існує можливість «Заблокувати» Відправлені документи із зазначенням причини блокування.

Як можна сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового?

Для того, щоб сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового необхідно відкрити раніше відправлений документ і в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий,  сформується новий документ з актуальними даними.

Чи існує можливість відправки декількох документів контрагенту (не по одному)?

Так, у FlyDoc існує функціонал відправки кількох документів контрагенту і в ДФС.

Чи можна видалити документ Підписаний ЕЦП з двох сторін?

Документ не може бути технічно видалений з бази, так як він був підписаний ЕЦП і відправлений.

Чи можна вивантажити документ з квитанції?

Технічно є можливість вивантажити документ з квитанції (в форматі txt). Також при необхідності можна його вивантажити в форматі XML, PDF і з підписами.

Чи доступний функціонал завантаження у FlyDoc факсиміле (скан реального підпису) для ЕЦП з подальшим відображення на документах після підписання?

Така можливість є. Для реалізації відображення факсиміле на електронних документах необхідно в налаштуваннях ЕДО FlyDoc у вкладці «Сертифікати» по черзі відкриваючи кожен сертифікат завантажити відповідні зображення і зберегти.

Чи можна провести звірку даних в електронному та обліковому документах?

У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!

У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.

За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.

Чи можна реалізувати у FlyDoc свій шаблон електронного документа відповідно до його друкованої форми в 1С:Підприємство?

У FlyDoc існує можливість реалізації необхідного шаблону користувача. Для цього необхідно розробити його макет і схему вивантаження для подальшого використання.

Як почати роботу з Податковими накладними та Розрахунком коригування?

Для відправки ПН/РК на реєстрацію у ДФС та контрагентам, а також можливість звірки з ЄРПН, обов’язково виконайте налаштування:

  • вкажіть адресу у полі Адреса електронної пошти;
  • встановіть позначку Обмін документами з ДФС;
  • у полі Спосіб відправки Додатків №2 Контрагенту за замовчуванням обрано значення Через сервер ДФС.
Чи можу я відправляти Податкові накладні безпосередньо в ДФС?

У FlyDoc реалізована можливість підписати і відправити документ як контрагенту, так і у ДФС. Робиться це простим натисканням відповідної кнопки «Підписати і відправити в

ДФС».