FAQ

Як налаштувати підписи для документів ?
Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів.
До яких сервісів повинен бути відкритий доступ для роботи з FlyDoc ?
  • http://uakey.com.ua/services/tsp:80 – TSP-сервер отримання мітки часу підпису АЦСК «Україна»;
  • http://uakey.com.ua/services/ocsp:80 – OCSP-сервер перевірки статусу сертифіката АЦСК «Україна»;
  • http://docflow.ezvit.com.ua/zvitpost3/sdoweb.asmx – сервер документообігу (СДО);
  • http://obmen.sfs.gov.ua/SWinEd_Doc/SwinEd.asmx – сервер ДФС для обміну відꞌємними розрахунками коригування (РК) до податкових накладних (ПН) між контрагентами;
  • http://80.91.165.205/WebSrvGate/gate.asmx – сервер ДФС, пряме з’єднання.
  • flydoc.com.ua:443 – для завантаження кореневих сертифікатів АЦСК, пряме з’єднання.
  • api.medoc.ua – сервіс для завантаження сертифікатів контрагентів.
  • https://sota-buh.com.ua/enterprise/docflowauth – сторінка СОТИ для налаштування роздільного прийому пошти.

Web-ресурси АЦСК

1uakey.com.ua212.90.186.15080/443АЦСК “Україна”
2ca.informjust.ua/services/tsp80АЦСК органів юстиції України
3tsp.masterkey.ua/services/tsp80АЦСК «MASTERKEY»
4acsk.privatbank.ua/services/tsp80АЦСК АТ КБ «ПриватБанк»
5csk.uz.gov.ua/services/tsp80АЦСК АТ “УКРЗАЛІЗНИЦЯ”
6acskidd.gov.ua/services/tsp80АЦСК ІДД ДФС

Вище зазначенній перелік неповний, якщо ви використовуєте КЕП (ЕЦП) інших кваліфікованих надавачів (АЦСК) їм також необхідно надати доступ до адрес TSP, OCSP, CMP відповідних центрів

Як запустити автоматичну обробку вихідних повідомлень?
Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в 1С:Підприємство. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.
Як відправити Акт ?
Для відправки акта необхідно створити обліковий документ, в табличній частині якого буде заповнена вкладка «Послуги». Після чого при підписанні сформується Акт за обліковим документом, який Ви зможете відправити контрагенту.
Чи обов’язково використовувати ssl-сертифікат для з’єднання?
Така дія є необов’язковою, Ви можете використовувати так само і свій сертифікат чи не використовувати його взагалі. При використанні FlyDoc ssl-сертифікат в налаштуваннях вказувати обов’язково.
Як вибрати тільки один шаблон для Виду електронного документа?
Необхідно перейти в Налаштування – Види електронного документа – Вибрати вид документа і перейти у вкладку Вивантаження документів. Для кожного шаблона може бути проставлена пріоритетність у використанні і чекер «Використання». Знявши чекер користувач може залишити тільки один активний шаблон при відправці документів.
Як створити новий електронний документ для одного і того ж документа 1С:Підприємство ?
Необхідно відкрити електронний документ – в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий.
Створив документ 1С:Підприємство, його не видно на робочому столі підсистеми. В чому проблема ?
Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С:Підприємство у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».
Як відобразити на робочому столі раніше створені документи 1С:Підприємство ?
Необхідно зробити перепроведення документів.
Я можу налаштувати для відправки документів свій шаблон ?
Так, це можливо. Для цього необхідно вручну додати налаштування в Настройках програми – Види електронних документів. Документу 1С:Підприємство поставити у відповідність шаблон. Правила вивантаження даних із документа 1С:Підприємство необхідно налаштувати у вкладці Вивантаження документів. Схема вивантаження 0 – для вивантаження даних у шапку електронного документа. Схема вивантаження 1 – перенос даних із документа 1С:Підприємство в табличну частину електронного документа.
Для чого треба створювати організацію в довіднику 1С:Підприємство ?
Необхідно створювати організацію і в довіднику 1С:Підприємство – для створення і роботи з обліковими документами, і в довіднику організацій ЕДО – для електронного документообігу.
Як почати використовувати власний шаблон ?
Для початку шаблон необхідно опублікувати на сервері, після чого перезапустити службу сервісу або файл edi.exe. Потім необхідно створити правило по завантаженню документів в 1С:Підприємство: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів і Створити новий запис. Для налаштування відображення Вам необхідно вибрати відповідний шаблон зі списку на сервері і налаштувати правила вивантаження і завантаження документів для подальшої роботи з обліковими документами, які відповідають даному шаблону.
Оновили FlyDoc. Проблема з повторним входом в 1С:Підприємство. Що робити?

При оновленні FlyDoc необхідно чітко дотримуватись інструкції. Основною проблемою є об’єднання Властивостей поточної конфігурації користувача і конфігурації з файлу. Тому завжди потрібно знімати чекер «Властивості» при оновленні. У разі виникнення помилок при повторному вході необхідно відновити РК інформаційної бази і оновити підсистему згідно інструкції.

Через FlyDoc можна опублікувати шаблон ?
Так, механізм публікації шаблонів в програмі є. Для цього слід розробити шаблон, вивантажити його в форматі .xml, після чого в режимі 1С:Підприємство вибрати FlyDoc – Публікація шаблона на платформі ПТАХ, прописати необхідні дані, натиснути Опублікувати шаблон і після вказати дані ЕЦП організації.
Чому не проходить з’єднання у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc».
Для вирішення даного питання необхідно перевірити яке ім’я і порт задані у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) в рядку server host. Якщо дані відрізняються – на екрані буде виведена помилка.
Слід прописати дані зазначені в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc».
Для успішної перевірки зв’язку під FlyDoc необхідно забезпечити успішну роботу посилання https: // localhost: 9080 / svc / getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.
У FlyDoc від контрагента отримали рахунок з чаркодом XXXXX, але хотіли б такі документи отримувати в програмі M.E.Doc. Є можливість виконати таке налаштування?
Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.
Некоректно відображається документ в pdf-форматі. Яку програму рекомендуєте використовувати для читання документів у форматі .pdf?
Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader. Так само підтримується Foxit, PDFViewer.
Служба встановлена на сервері, а користувач виконує вхід в 1С:Підприємство зі свого ПК. При спробі перевірити з’єднання у бухгалтера виникає помилка.
Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера, де встановлена служба. Таке ж ім’я (IP-адреса) повинно бути прописано і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).
Для успішної перевірки зв’язку під FlyDoc необхідно забезпечити успішну роботу посилання https: // localhost: 9080 / svc / getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.
Служба встановлена на сервері, а користувач виконує вхід в 1С:Підприємство зі свого ПК. При спробі перевірити з’єднання у бухгалтера виникає помилка.
Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера, де встановлена служба. Таке ж ім’я (IP-адреса) має бути прописане і у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).
Створив некоректний документ. Як його можна видалити з робочого столу FlyDoc?
Видалення виконується засобами 1С:Підприємство. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.
Були внесені зміни в файл EdiCfg.exe. При зберіганні з’являється помилка:
Не вистачає прав користувача. Можна порекомендувати виконати запуск від імені адміністратора, зберігання буде виконано успішно.
Які типи документів доступні до використання в програмному продукті FlyDoc?

У програмному продукті FlyDoc реалізована робота з документами

  • Акт,
  • Рахунок,
  • Видаткова накладна (з можливістю вкладення файлів будь-якого формату і розміру),

• Податкові накладні та Розрахунок коригування.

Яким чином первинні документи формуються у FlyDoc?

Після проведення документів в обліковій системі вони будуть автоматично сформовані системою на робочому столі FlyDoc. У разі необхідності відправлення документів по попередні періоди для відображення їх необхідно повторно перепровести.

Сертифікатами якого АЦСК є можливість підписати документи у FlyDoc?

У FlyDoc є можливість працювати з сертифікатами всіх АЦСК.

Які програмні продукти контрагентів зможуть отримати документи, відправлені за допомогою FlyDoc?

Отримати документи (також, як і відправити для отримання у FlyDoc) зможуть контрагенти, які використовують програмні продукти M.E.Doc, SOTA, FlyDoc, FREDO.

Де зберігаються документи?

Всі документи зберігаються в єдиній базі 1С:Підприємство.

Чи є можливість скасувати документ якщо він був уже відправлений контрагенту?

До моменту затвердження/відхилення документа з боку контрагента у FlyDoc технічно існує можливість «Заблокувати» Відправлені документи із зазначенням причини блокування.

Як можна сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового?

Для того, щоб сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового необхідно відкрити раніше відправлений документ і в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий,  сформується новий документ з актуальними даними.

Чи існує можливість відправки декількох документів контрагенту (не по одному)?

Так, у FlyDoc існує функціонал відправки кількох документів контрагенту і в ДФС.

Чи можна видалити документ Підписаний ЕЦП з двох сторін?

Документ не може бути технічно видалений з бази, так як він був підписаний ЕЦП і відправлений.

Чи можна вивантажити документ з квитанції?

Технічно є можливість вивантажити документ з квитанції (в форматі txt). Також при необхідності можна його вивантажити в форматі XML, PDF і з підписами.

Чи доступний функціонал завантаження у FlyDoc факсиміле (скан реального підпису) для ЕЦП з подальшим відображення на документах після підписання?

Така можливість є. Для реалізації відображення факсиміле на електронних документах необхідно в налаштуваннях ЕДО FlyDoc у вкладці «Сертифікати» по черзі відкриваючи кожен сертифікат завантажити відповідні зображення і зберегти.

Чи можна провести звірку даних в електронному та обліковому документах?

У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!

У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.

За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.

Чи можна реалізувати у FlyDoc свій шаблон електронного документа відповідно до його друкованої форми в 1С:Підприємство?

У FlyDoc існує можливість реалізації шаблону користувача. Для цього необхідно розробити його макет і схему вивантаження для подальшого використання.

Як почати роботу з Податковими накладними та Розрахунком коригування?

Для відправки ПН/РК на реєстрацію у ДФС та контрагентам, а також можливість звірки з ЄРПН, обов’язково виконайте налаштування:

  • вкажіть адресу у полі Адреса електронної пошти;
  • встановіть позначку Обмін документами з ДФС;
  • у полі Спосіб відправки Додатків №2 Контрагенту за замовчуванням обрано значення Через сервер ДФС.
Чи можу я відправляти Податкові накладні безпосередньо в ДФС?

У FlyDoc реалізована можливість підписати і відправити документ як контрагенту, так і у ДФС. Робиться це простим натисканням відповідної кнопки «Підписати і відправити в

ДФС».

Як створити обліковий документ на підставі отриманого вхідного електронного?

Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі 1С:Підприємство, після чого потрібно буде їх провести.
За замовчуванням успішне створення облікових документів є для типових шаблонів з кодами: 1С82АВР, 1С82АВР0, 1С82АВРБ, 1С82ВН, 1С82ВН0, 1С82ВНБ, 1С82РАХ, 1С82РАХ0, 1С82РАХБ.
Для нетипових (індивідуально розроблених) шаблонів додатково потрібно розробити Схеми завантаження.

При відкритті документів на робочому столі FlyDoc виникає повідомлення "Ітератор для значення не визначено» для Кожного Таблиця Шаблона З Таблиці Шаблона
Слід перезапустити службу FlyDoc1 в диспетчері завдань, повторно перевірити з’єднання у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc».