Основним напрямком діяльності компанії «ПроСемінар» є проведення семінарів для підвищення кваліфікації різних фахівців: бухгалтерів, юристів, керівників підприємств. 

Всі оплати проводяться за безготівковим розрахунком з наданням повного пакету бухгалтерських документів. Кожен семінар – це від кількох десятків, до декількох сотень пакетів документів. Таким чином, нами витрачається кілька кілограм паперу на кожен семінар (не рахуючи ресурсів принтерів, витрат на служби доставки і людських ресурсів на роздрук, підписання та сортування документів). Поставили перед собою завдання – автоматизувати документообмін з контрагентами. Для цього ми вибрали модуль FlyDoc, який проводить обмін юридично значущими документами прямо з програми 1С:Підприємство (без стикування з іншими програмами документообміну). 

На першому етапі ми налаштували автоматичну обробку рахунків і актів виконаних робіт.

На сьогоднішній день більшість наших клієнтів мають можливість оперативно отримувати від нас електронні документи, а ми в свою чергу можемо відстежувати статус кожного документа і отримувати їх назад без затримок. Виняток становлять лише ті контрагенти, у яких немає ні ПК «M.E.Doc», ні «FREDO Звіт», ні «СОТА», ні «FlyDoc». 

Таким чином, ми досягли основної мети, яку поставили перед модулем – максимальну економію коштів на папері і відправленні документів. 

Наступним етапом плануємо налаштувати формування і відправку партнерам звітів по реалізованим товарам і послугам.

Волянюк Владимир

Директор, ПроСеминар

На сьогоднішній день компанія СПЕЦТЕХ-АГРО – основний постачальник запчастин для підприємств кар’єрної, гірничодобувної та будівельної промисловостей, а також аграрного сектору в Україні.

Купуючи модуль електронного документообміну Flydoc в першу чергу, ми планували оптимізувати свою роботу та скоротити час, який витрачається на розсилку документів поштою.

Ми тривалий час шукали програму, дуже багато переглянули варіантів, в результаті зупинилися на модулі Flydoc, тому що це єдине рішення, яке дозволяє всі дії здійснювати саме в 1С:Підприємство. Тобто не потрібно відкривати інші програми або здійснювати безліч проміжних дій. Відправляти документи, підписувати, бачити статус документа, вносити коригування і отримувати їх можна прямо з нашої 1С:Підприємство. Крім того, що це зручно, це ще в кілька разів прискорює нашу роботу. І, звичайно, приємно усвідомлювати те, що друкуючи менше документів ми зберігаємо такі красиві ліси України.

Для впровадження модуля ми вибрали компанію СОФТКОМ. Чому дуже раді, так як команда фахівців швидко і професійно впоралися з поставленим завданням, провели навчання, і я приступила до роботи в модулі в той же день.

Бовкун Лариса

Главний бухгалтер, ТОВ "СПЕЦТЕХ-АГРО"

Компанія Метекс-Інвест з 2003 року є постачальником якісного металопрокату в Україні. При переході на ЕДО компанія вибрала модуль FlyDoc.

Після повної автоматизації бізнес-процесів шляхом установки CRM системи, наступним етапом керівництво прийняло рішення максимально автоматизувати процес передачі первинних документів своїм контрагентам.

Основна мета була в:

а) оперативному отриманні від контрагентів підписаних видаткових накладних та іншої первинної документації,

б) мінімізувати витрати на папір, конверти, марки, доставку документів.

«Після тривалого розгляду декількох варіантів впровадження ЕДО, зупинилися на модулі FlyDoc через його простий та доступний інтерфейс і, найважливіше, що модуль вбудовується в 1С:Підприємство і всі дані зберігаються в одній базі.

Після впровадження модуля FlyDoc ми стали набагато швидше отримувати підписані документи від контрагентів. Зручно, що в 1С:Підприємство видно всю історія і підлеглі документи по угоді. Крім усього відпала необхідність в відвідування Укрпошти. Звільнили помічника бухгалтера від постійних зайвих дій: заклеювання конвертів, наклеювання марок, вписування дати відправленого документа по Укрпошті »

Морозова Олеся

Представник компанії, Метекс-Інвест