Встановлення та оновлення ФД

1. Встановили/Оновили FlyDoc. «Не відкривається робочий стіл FlyDoc»
В конфігураціях УТП та УПП необхідно у Властивостях встановити відмітку «Використовувати керовані форми у звичайній прикладній програмі»

2. До яких сервісів повинен бути відкритий доступ для роботи з FlyDoc ?

Доменне ім’яIP адресаПортОпис
  Web-ресурси
1docflow.ezvit.com.ua94.131.241.9380/443Cервер обміну первинними документами
2http://80.91.165.205/WebSrvGate/gate.asmx80Шлюз ДПСУ
3http://obmen.sfs.gov.ua80Сервер обміну розрахунками коригувань
4https://flydoc.ua52.136.225.220443Сервіс для завантаження корневих сертифікатів
5api.medoc.ua212.90.165.228443Сервіс для завантаження сертифікатів Контрагентів
6sota-buh.com.ua94.131.243.43443Сервіс налаштуваня отримання первинних документів.
Web-ресурси АЦСК
1uakey.com.ua212.90.186.15080/443АЦСК “Україна”
2ca.informjust.ua/services/tsp80КНЕДП “АЦСК органів юстиції України”
3tsp.masterkey.ua/services/tsp80АЦСК «MASTERKEY»
4acsk.privatbank.ua/services/tsp80АЦСК АТ КБ «ПриватБанк»
5csk.uz.gov.ua/services/tsp80КНЕДП “Центр сертифікації ключів “УКРЗАЛІЗНИЦІ”
6acskidd.gov.ua/services/tsp80КНЕДП ІДД ДФС


Вище зазначенній перелік неповний, якщо ви використовуєте КЕП (ЕЦП) інших кваліфікованих надавачів (АЦСК) їм також необхідно надати доступ до адрес TSP, OCSP, CMP відповідних центрів

3. Чому не проходить з’єднання у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc»?

Для вирішення даного питання необхідно перевірити яке ім’я і порт задані у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) в рядку «Ім’я серверу». Якщо дані відрізняються – на екрані буде виведена помилка.

Слід прописати дані зазначені в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) у вікні «Налаштування доступу до EDI-провайдера FlyDoc» в режимі 1С:Підприємство.

Налаштування роботи з документами

1. Як створити новий електронний документ для одного і того ж документа 1С:Підприємство ?

Необхідно відкрити електронний документ – в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий.

2. Створив документ 1С:Підприємство, його не видно на робочому столі підсистеми. В чому проблема?

Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С:Підприємство у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».

3. Як відобразити на робочому столі раніше створені документи 1С:Підприємство?

Необхідно зробити перепроведення документів.

4. Як створити обліковий документ на підставі отриманого вхідного електронного?

Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі 1С:Підприємство, після чого потрібно буде їх провести.
За замовчуванням успішне створення облікових документів є для типових шаблонів з кодами: 1С82АВР, 1С82АВР0, 1С82АВРБ, 1С82ВН, 1С82ВН0, 1С82ВНБ, 1С82РАХ, 1С82РАХ0, 1С82РАХБ.
Для нетипових (індивідуально розроблених) шаблонів додатково потрібно розробити Схеми завантаження.

5. Створив некоректний документ. Як його можна видалити з робочого столу FlyDoc?

Видалення виконується засобами 1С:Підприємство. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.

6. Як почати використовувати власний шаблон ?

Для початку шаблон необхідно розробити у ПО MEDOC чи FREDO та опублікувати на сервері ПТАХ, після чого перезапустити службу сервісу FlyDoc. Потім необхідно створити та налаштувати правило по вивантаженню  документів з 1С:Підприємство у модуль FlyDoc: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів, створити новий запис та налаштувати схему вивантаження 0 та 1. 

7. Через FlyDoc можна опублікувати шаблон ?

Так, механізм публікації шаблонів в програмі є. Для цього слід розробити шаблон, вивантажити його в форматі .xml, після чого в режимі 1С:Підприємство вибрати FlyDoc – Публікація шаблона на платформі ПТАХ, прописати необхідні дані, натиснути Опублікувати шаблон і після вказати дані ЕЦП організації.

8. Які типи документів доступні до використання в програмному продукті FlyDoc?

У програмному продукті FlyDoc реалізована робота з документами

  • Акт,
  • Рахунок,
  • Видаткова накладна
  • (з можливістю вкладення файлів будь-якого формату і загального розміру до 20МБ),
  • Податкові накладні та Розрахунок коригування.

9. Як налаштувати підписи для документів ?

Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів.

10. Як запустити автоматичну обробку вихідних повідомлень?

Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в 1С:Підприємство. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.

11. Чи є можливість скасувати документ якщо він був уже відправлений контрагенту?

До моменту затвердження/відхилення документа з боку контрагента у FlyDoc технічно існує можливість «Заблокувати» Відправлені документи із зазначенням причини блокування.

12. Як можна сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового?

Для того, щоб сформувати і відправити новий електронний документ після внесення змін до облікового необхідно відкрити раніше відправлений документ і в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий,  сформується новий документ з актуальними даними.

13. Чи існує можливість відправки декількох документів контрагенту (не по одному)?

Так, у FlyDoc існує функціонал відправки кількох документів контрагенту і в ДФС.

14. Де зберігаються документи?

За замовченням всі документи зберігаються в єдиній базі 1С:Підприємство. Додатково є можливість підключення зовнішнього сховища MSSQL для зберігання електронних документів.

15. Які програмні продукти контрагентів зможуть отримати документи, відправлені за допомогою FlyDoc?

Отримати документи (також, як і відправити для отримання у FlyDoc) зможуть контрагенти, які використовують програмні продукти M.E.Doc, SOTA, FlyDoc, FREDO.

16. Чи можна вивантажити документ з квитанції?

Технічно є можливість вивантажити документ з квитанції (в форматі txt). Також при необхідності можна його вивантажити в форматі XML, PDF і з підписами.

17. Чи доступний функціонал завантаження у FlyDoc факсиміле (скан реального підпису) для ЕЦП з подальшим відображення на документах після підписання?

Така можливість є. Для реалізації відображення факсиміле на електронних документах необхідно в налаштуваннях ЕДО FlyDoc у вкладці «Сертифікати» по черзі відкриваючи кожен сертифікат завантажити відповідні зображення і зберегти.

18. Чи можна провести звірку даних в електронному та обліковому документах?

У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!

У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.

За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.

19. Некоректно відображається документ в pdf-форматі. Яку програму рекомендуєте використовувати для читання документів у форматі .pdf?

Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader. Так само підтримується Foxit, PDFViewer.

20. Яким чином первинні документи формуються у FlyDoc?

Після проведення документів в обліковій системі вони будуть автоматично сформовані системою на робочому столі FlyDoc. У разі необхідності відправлення документів по попередні періоди для відображення їх необхідно повторно перепровести.

21. Сертифікатами якого АЦСК є можливість підписати документи у FlyDoc?

У FlyDoc є можливість працювати з сертифікатами всіх АЦСК.

22. У FlyDoc від контрагента отримали рахунок з чаркодом XXXXX, але хотіли б такі документи отримувати в програмі M.E.Doc. Є можливість виконати таке налаштування?

Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти, вказавши в табличній частині чаркод документа та програму-отримувач. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.

Системні повідомлення під час користування

1. Чому виникла помилка «Відсутня ліцензія підприємства»?

Рішення: Необхідно завантажити ліцензію. Це можна зробити безпосередньо в 1С:Підприємство. Для  цього потрібно зайти в  «Налаштування ЕДО»  FlyDoc  та  на вкладці “Керування кодом доступу” натиснути кнопку “Завантажити ліцензію через інтернет”. Завантажена ліцензія з’явиться у списку.

Якщо ж Вам був надісланий файл ліцензії у форматі .txt, достатньо перемістити файл у каталог \license (за замовчуванням C:\ProgramData\Flydoc\FlyDoc1\license) та перезавантажити службу FlyDoc.

2. Чому виникає помилка при завантажені сертифікатів «Сертифікат (99000212) не відповідає обраній організації»?

Рішення:У картці організації EDI потрібно вказати коректний код ЄДРПОУ або видалити зайві символи. 

3. Чому при відкритті робочого столу FlyDoc виникає помилка (Не знайдена служба EDI провайдера)

Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказати ім’я серверу та порт, що вказані у налаштуваннях служби FlyDoc. Натиснути «Перевірити зв’язок».

При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби.

4. Чому при відправці документа виникає помилка «Відсутній сертифікат шифрування одержувача»

Рішення:  Перевірку можливо зробити за допомогою ПП FREDO.

  1. Для цього необхідно перейти в розділ «Довідники» – «Контрагенти» 
  2. Натиснути «Створити контрагента» ,  внести код ЄДРПОУ та натиснути кнопку  «Завантаження  сертифікату».

Якщо на сервері  ПТАХ присутні  сертифікати контрагента, вони будуть завантажені.  В іншому  ж випадку  з’явиться інформаційне вікно «Актуальні сертифікати відсутні на сервері АЦСК»

5. Чому при відправці документів виникає помилка «Не удалось найти часть пути C:\ProgramData\FlyDoc\FlyDoc1\certcache\ 99000229  \7630.CER»

Відкрити картку контрагента в 1С:Підприємстві видалити зайві пробіли у реквізиті Код за ЄДРПОУ та зберегти зміни. Після виконаних дій потрібно сформувати новий варіант електронного документу та повторити відправку.

6. Помилка відправки документа: «Відсутній елемент C_REG»

Рішення: У картці організації у обліковій системі 1С:Підприємство вказати податкову інспекцію

Важливо! Інформація про податкові інспекції у довіднику повинна мати ієрархічну структуру: група з кодом регіону у якій повинні розміщуватися контролюючі органи з кодом адміністративного району

7. Чому виникає помилка при затверджені документів «Не налаштовано підписи для Виду електронного документу Счет (Расходная накладная)»?

Рішення: Необхідно зайти в «Налаштування» – «Види електронних документів», знайти відповідний тип електронного документа, натиснути на ньому двічі та налаштувати комплект підписів.

8. При перевірці налаштувань доступу до EDI-провайдеру виникає помилка «Помилка роботи з Інтернет:   Неможливо встановити з’єднання».

Рішення: Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера та порту, де встановлена служба у налаштуваннях. Для цього у головному меню обрати «FlyDoc» – «Налаштування» – «Налаштування доступу до EDI- провайдера». У вікні, що відкрилося вказані ім’я серверу та порт. Таке ж ім’я (IP-адреса) та порт повинно бути прописано і в файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).

Якщо дані відрізніються, прописати коректну інформацію у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config) та у вікні «Налаштування доступу до EDI- провайдера». Натиснути «Перевірити зв’язок».

При успішній перевірці у табличній частині з’явиться інформація про параметри служби.

Якщо виникає помилка, необхідно забезпечити успішну роботу посилання https://localhost:9080/svc/getconfig в браузері. Де дані localhost – IP або ім’я ПК, 9080 – порт, які вказувалися при установці служби.

9. При підписанні вихідних/вхідних документів виникає помилка «Не налаштовано підписи для виду електронного документу»

Рішення: Необхідно налаштувати підписи по виду електронного документу. Для цього перейти у налаштування по організації, перейти на вкладку «Види електронних документів», обрати необхідний документ та на вкладці «підписи» додати підписантів у список.

10. Помилка при підписанні документів: «Не заповнено підпис шифрування по організації»

Рішення:

  1. Якщо у модуль не були завантажені сертифікати для роботи, їх необхідно завантажити. Для цього необхідно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», обрати пункт «Завантажити сертифікати з Інтернету» або «Завантажити сертифікати з файлу». Після виконаних дій потрібно повторити спробу підписання документа. 
  2. Якщо сертифікати завантажені, але помилка виводиться, додатково необхідно перевірити налаштування по сертифікатам. Для цього потрібно перейти у розділ «Налаштування ЕДО» на вкладку «Сертифікати», та переглянути інформацію в полі «Роль».  Якщо в полі вказано «Невизначено», необхідно встановити відповідні ролі для сертифікату. Для цього двічі натискаємо на сертифікат та у відкритому вікні встановлюємо відповідну роль для кожного підпису у полі «Роль».

11. При підписанні податкового документу виникає помилка  «Для вказаної відповідальної особи відсутній відповідний за іменем власника сертифікат підписання».

Рішення:

  1. Необхідно перевірити правильність вказання ІНН відповідальної особи у обліковій системі 1С:Підприємство. За необхідності вказати коректну інформацію.
  2. У обліковому документі перевірити хто вказаний у полі «Хто виписав ПН», вказати відповідальну особу, сертифікатами якої підписується документ.
  3. Підписати документ сертифікатами відповідальної особи, яка вказана у полі «Хто виписав ПН».

12. При створенні облікового документа на основі електронного виникає помилка «Некоректні налаштування Схеми завантаження по шаблону»

Рішення: Для того, щоб створювати облікові документи на підставі вхідних, які є не типовими, додатково потрібно розробити Схеми завантаження. Більш детально про налаштування схем завантаження можна ознайомитися у статті «Налаштування механізму формування Облікових Документів на основі Електронного документу».