Наша компанія Оптімум Медіа Україна є рекламним агентством.
Після прийняття рішення про перехід на електронний документообмін наша компанія зупинила свій вибір на модулі електронного документообміну, що вбудовується в нашу облікову систему 1С:Підприємство – Flydoc.
Рішення ми прийняли ще до впровадження карантину, тому ми були частково підготовлені до віддаленої роботи.
Подальша робота у дистанційному режимі спонукала нас рухатися далі.
Використання FlyDoc дозволило відмовитись від багатьох паперових документів та спростити облік наявності оригіналів.
Дуже зручним є зберігання оригіналів всередині бази даних, тож додаткових резервних копій робити не потрібно.
Через місяць користування модулем ми вже відчули істотні переваги модулю, завдяки наступним і найважливішим для нас можливостям модулю:
- Створення, підписання, відправка, отримання, узгодження і відхилення електронних документів відбуваються в нашій конфігурації 1С:Підприємство
- Можливість створення документів в нашій обліковій системі на підставі вхідних електронних документів
- Можливе групове підписання і відправка електронних документів, в тому числі і податкових накладних у ДФС
- У програмі існує постійний зв’язок і контроль відповідності облікових документів 1С:Підприємство і електронних документів
Всі ці та багато інших можливостей програми значно оптимізували робочий час бухгалтера: ті задачі, які раніше виконувались декілька годин, наразі виконуються в один клік! Користування модулем Flydoc для нас – це зручно, швидко та надійно!
Соколовська О.А.