Основним напрямком діяльності компанії «ПроСемінар» є проведення семінарів для підвищення кваліфікації різних фахівців: бухгалтерів, юристів, керівників підприємств.
Всі оплати проводяться за безготівковим розрахунком з наданням повного пакету бухгалтерських документів. Кожен семінар – це від кількох десятків, до декількох сотень пакетів документів. Таким чином, нами витрачається кілька кілограм паперу на кожен семінар (не рахуючи ресурсів принтерів, витрат на служби доставки і людських ресурсів на роздрук, підписання та сортування документів). Поставили перед собою завдання – автоматизувати документообмін з контрагентами. Для цього ми вибрали модуль FlyDoc, який проводить обмін юридично значущими документами прямо з програми 1С:Підприємство (без стикування з іншими програмами документообміну).
На першому етапі ми налаштували автоматичну обробку рахунків і актів виконаних робіт.
На сьогоднішній день більшість наших клієнтів мають можливість оперативно отримувати від нас електронні документи, а ми в свою чергу можемо відстежувати статус кожного документа і отримувати їх назад без затримок. Виняток становлять лише ті контрагенти, у яких немає ні ПК «M.E.Doc», ні «FREDO Звіт», ні «СОТА», ні «FlyDoc».
Таким чином, ми досягли основної мети, яку поставили перед модулем – максимальну економію коштів на папері і відправленні документів.
Наступним етапом плануємо налаштувати формування і відправку партнерам звітів по реалізованим товарам і послугам.
Волянюк Владимир
Директор, ПроСеминар