Flydoc (Флайдок)
(044) 390-61-87
(067) 113-49-43
  • Главная
  • Функционал
  • Поддержка
    • Вопросы-ответы
    • Инструкции и видеоуроки
  • Скачать
  • Партнерам
  • Цены
  • Отзывы клиентов
  • Новости
  • Контакты
  • RU
  • UA
  • Заказать звонок
RU UA
Select Page

Унікальні можливості FlyDoc

Детальніше
Click Here
  • Главная
  • Функционал
  • Вопросы-ответы
  • Инструкции и видеоуроки
  • Скачать
  • Партнерам
  • Цены
  • Отзывы клиентов
  • Контакты
  • Заказать звонок

Отдел продаж

(044) 390-61-87

(067) 113-49-43

Техническая поддержка

(044) 390-65-28

(067) 824-13-20

support@flydoc.in.ua

Почтовый адрес:

02002, м. Київ а/с 113

Разработчики модуля FlyDoc

www.linkos.ua

www.softcom.ua

© SOFTCOM|Since 1999

×

Основним напрямком діяльності компанії «ПроСемінар» є проведення семінарів для підвищення кваліфікації різних фахівців: бухгалтерів, юристів, керівників підприємств.

Всі оплати проводяться за безготівковим розрахунком з наданням повного пакету бухгалтерських документів. Кожен семінар – це від кількох десятків, до декількох сотень пакетів документів. Таким чином, нами витрачається кілька кілограм паперу на кожен семінар (не рахуючи ресурсів принтерів, витрат на служби доставки і людських ресурсів на роздрук, підписання та сортування документів). Поставили перед собою завдання – автоматизувати документообмін з контрагентами. Для цього ми вибрали модуль FlyDoc, який проводить обмін юридично значущими документами прямо з програми 1С:Підприємство (без стикування з іншими програмами документообміну).

На першому етапі ми налаштували автоматичну обробку рахунків і актів виконаних робіт.

На сьогоднішній день більшість наших клієнтів мають можливість оперативно отримувати від нас електронні документи, а ми в свою чергу можемо відстежувати статус кожного документа і отримувати їх назад без затримок. Виняток становлять лише ті контрагенти, у яких немає ні ПК «M.E.Doc», ні «FREDO Звіт», ні «СОТА», ні «FlyDoc».

Таким чином, ми досягли основної мети, яку поставили перед модулем – максимальну економію коштів на папері і відправленні документів.

Наступним етапом плануємо налаштувати формування і відправку партнерам звітів по реалізованим товарам і послугам.

Волянюк Владимир
Директор, ПроСеминар

×

Заказать звонок консультанта

    ×

    Пожалуйста, заполните форму ниже, чтобы менеджер связался с Вами и ответил на все интересующие вопросы

      ×

      Возможность доработки и внесения изменений в модуль

      ×
      ×

      Хранение документов в одной базе с 1С:Підприємство и BAS

      ×
      ×

      Зберігання документів в одній базі з 1С:Підприємство та BAS

      ×

      Подписание КЭП в самой программе 1С:Підприємство и BAS

      ×
      ×

      Підписання КЕП в самій програмі 1С:Підприємство і BAS